بازرسی فنی تجهیزات دوار

خدمات بازرسی فنی تجهیزات دوار

فقط کافیست در هنگام بستن قرارداد خرید ماشین آلات، این بند را اضافه کنید و بعد با ما تماس بگیرید “بازرسی فنی و آنالیز ارتعاشات ماشین قبل از تحویل نهایی”

در هنگام خرید ماشین آلات دوار، شما از خرابی هایی که قرار است در آینده رخ دهد مطلع نیستید.اما لرزش ماشین حتی خیلی کم، با استفاده از آنالیزور ارتعاش برداشت و تحلیل می شود و بسیاری از خرابی هایی که قرار است در آینده رخ دهد را شناسایی و اعلام می کند.

ممکن است تجهیز شما یکسال گارانتی باشد،اما خرابی قرار است ۱۳ ماه دیگر رخ دهد.
ممکن است تجهیز شما بیمه باشد اما زیان خرابی فقط شامل خود ماشین نمی شود، بلکه ممکن است خط تولید را خارج کند.

بازرسی فنی تجهیزات دوار به شما کمک میکند تا بهترین ماشین آلات را برای خرید انتخاب کنید.

امکان گسیل سوپروایزر ارتعاشات به شرکت فروشنده ماشین آلات در داخل و خارج از کشور

در صورتی که خرید شما از مبدا نهایی می شود، کارشناس ما از طرف شما به شرکت فروشنده مراجعه و تجهیز را تست می کند. پس از تحلیل داده ها گزارش وضعیت ماشین به صورت مکتوب به کارفرما ارسال می گردد. فقط کافیست در هنگام بستن قرارداد خرید، یک بند مربوط به بازرسی قبا از خرید را به متن اضافه کنید و بعد با ما تماس بگیرید.

انواع ماشین آلات دوار شامل:
تجهیزات مکانیکی، الکتریکی، هیدرولیکی، پنوماتیکی، توربین‌، ژنراتور‌، ماشین آلات و تجهیزات حرارتی، ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل مانند نقاله، بالابر‌، رولر، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مانند ماشین‌های ابزار، بافندگی، چاپ، بسته‌بندی، کاغذسازی، پلاستیک‌سازی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی مانند ماشین‌های برداشت، کاشت، آبیاری و …، انواع گیربکس، پمپ، الکتروموتور، فن و انواع اتومبیل های گرانقیمت دست دوم.

برای توضیح دقت در تشخیص، باید گفت از دید ارتعاشات امکان ندارد ۲ تجهیز از یک مدل مانند یکدیگر باشند، حتی اگر بهترین کمپانیهای دنیا سازنده ی آنها باشند.

مشاوره بگیرید